Založ si blog

Nebeský posol

Autor Pavol Chrapáň

 

Za nebeskými bránami v kráľovskom paláci na nebeskom tróne sedel si nebeský kráľ a dal si zavolať archanjela Gabriela.Keď Gabriel predstúpil pred kráľa,hlboko sa mu uklonil a odvetil.Áno,pán môj?Dal som si ťa Gabriel zavolať,aby som ťa vyslal do ľudskej ríše.Vyhľadáš  tam mladíka Jeremiaša a privedieš mi ho do nebeskej ríše.Gabriel sa zahľadel na kráľa a odvetil.Prečo mám tohto mladíka priviesť do našej ríše?Tento mladík je predurčeným stať sa anjelom,odvetil kráľ.Gabriel sa uklonil a odchádza z paláca.Gabriel ešte v tej chvíli sa vybral do ľudskej ríše.Mladík Jeremiaš sa vybral neďaleko mesta, aby v neďalekej pustatine  našiel odpoveď na otázku,ktorú si v poslednej dobe často kládol.Mal akýsi zvláštny pocit.Netušil prečo,ale v poslednom čase sa mu vo sne zjavilo miesto kam povedú ho životné kroky.Na miesto preňho neznáme.Keď prišiel na miesto zrazu si všimol neznámeho cudzinca.Kto si,spýtal sa Jeremiaš?Som archanjel Gabriel a očakávam ťa.Jeremiaš udivene hľadel na archanjela.A prečo na mňa tu čakáš?Môj pán, nebeský kráľ ma sem vyslal,aby som ťa priviedol do nebeskej príše.Ale prečo?To ti vysvetlí môj pán Jeremiaš.Mladík už pochopil ten častý sen.A to mám stenou odísť len tak bez rozlúčky?Gabriel mu odvetil.Rozlúč sa zo svojími blízkymi a priateľmi a potom sa sem vráť.Budem ťa tu čakať Jeremiaš.Mladík sa vybral späť do mesta.Svojej rodine oznámil,že musí na nejaký čas odísť.Pochopili,že Jeremiaš chce odísť do sveta.Netušili,že ich syn je predurčený stať sa anjelom.Mladík sa rozlúčil a vybral sa späť za Gabrielom.Ten už ho očakával.Je čas Jeremiaš.A v tej chvíli obaja zmizli.

 

Koniec prvej časti

Kroky v tieni

23.05.2020

Autor Pavol Chrapáň Vo vlastnom tieni kráča smutne duša moja, márne ťa hľadá, mama moja. Blúdi miestami vo vlastnom tieni, pohľad nešťastný, svetom blúdi. Slnečné lúče svietia mi na cestu, sprevádzajú moje kroky, hľadám mama k tebe cestu, už toľké roky. Slzy stekajú mi po tváre, toľký čas, mamička tieto slová patria tebe, bo v mojej [...]

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Mimovládne organizácie píšu do Bruselu, chcú nezávislú a slobodnú RTVS

24.04.2024 13:02

Otvorený list, pod ktorý sa podpísalo viac ako 68-tisíc občanov Slovenska, smeruje poslancom europarlamentu i eurokomisii.

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Drienovec, výrub stromov

Postupy pri výrube drevín sa majú zjednodušiť. Cieľom je znížiť strety s medveďom i škody na plodinách

24.04.2024 11:07, aktualizované: 12:33

Vyplýva to z novely zákona o ochrane prírody a krajiny, ktorý schválila vláda.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3013x
Priemerná čítanosť článkov: 1507x

Autor blogu

Kategórie